We zijn er nog hoor! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Rixte Jindra - WaarBenJij.nu We zijn er nog hoor! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Rixte Jindra - WaarBenJij.nu

We zijn er nog hoor!

Door: Rixte

Blijf op de hoogte en volg Rixte

05 Juni 2013 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hallo lieve allemaal,

Na al twee maanden niks van ons te laten horen, was het wel weer eens tijd voor een verhaaltje op onze waarbenjij.nu. Over zes weekjes zitten wij alweer in het vliegtuig naar huis. Natuuurlijk hebben we heel veel zin om jullie allemaal weer te zien, maar stiekem willen wij nog lang niet naar huis. Zuid-Afrika is veel te leuk.

April was een beetje de maand van de visite. Jindra haar lover, Paul, is langs geweest en mijn ouders mochten ook even meegenieten van Kaapstad. Zaterdag komen Jindra haar ouders nog langs!

Inmiddels zijn we druk bezig met het afronden van onze stage opdracht en het voorbereiden van de laatste tripjes. Zaterdag wordt er met witte haaien gedoken en als we dat allemaal overleven gaan we het weekend daarna met een groep van 8 leuke mensen richting Namibië, zodat we de Afrikaanse woestijn ook nog kunnen bewonderen.

Helaas vertrekken ons lieve vriendinnetje Inge en ons lieve vriendje Jeroen over vier weken alweer naar Nederland. Daarom gaan we nog een paar daagjes met Inge op trip. Als zij weg zijn hebben we nog twee weken om te reizen. Waar we naar toe gaan hangt nog een beetje af van wat we nog willen zien en wat ons budget toe laat (donaties zijn altijd welkom op één van onze rekeningen, bvd.). En dan stappen we 18 juli met Tom weer op het vliegtuig en landen wij 19 juli weer op Schiphol...

Liebe leute, voor we het weten zitten we weer bij jullie aan de patatjes oorlog, frikadellen speciaal, stamppot en Calvé pindakaas! Tot over zes weken!

Baie veel liefs, Jin & Rix

• 06 Juni 2013 - 22:12

Pake En Beppe:

lieve Jindra (en Rix)

het is inderdaad weer een hele poos geleden dat we wat van jullie hoorden ...maar zo te horen hebben jullie je niet verveelt , druk gehad met de stage misschien maar ook veel gezien en vooral ook veel plezier gehad
    geloof ik .
    nu nog de laatste loodjes en die wegen soms zwaar hoor.
    je pa was hier vanmiddag nog even en ook zij hebben veel zin om naar jullie te komen .
    neem hem maar even goed te pakken met z'n 50ste verjaardag.
    nog een hele fijne tijd samen en tot ziens in het mooie Nederland
    veel liefs en groetjes van
    pake en beppe.

• 08 Juni 2013 - 13:47

Aukje:

Hoi lieverds! Geniet er nog maar even van, maar daarna wordt het tijd dat jullie heel snel naar Nederland komen want ik wil jullie zien! <3

• 20 Juni 2013 - 15:50

Atty Jellema:

Hallo lieve Rixte, wat geweldig dat jullie het zo naar je zin hebben en wat beleef je spannende dingen! Dat gedoe in die kooi met de haai veel te dichtbij moet je niet weer doen hoor!
    We zien je graag gezond! weer in Dokkum. Nog een paar weekjes, geniet er nog maar even van en dan weer in ons koude kikkerlandje.
    Wij wensen jou en je vrienden alvast een voorspoedige reis en een veilige thuiskomst.

Liefs van Klaas en Atty, knuffel ook van KP en natuurlijk liefs van Marije, Dieuwke en Arnold XXX